تراکت سیاه و سفید مهدکودک
تعداد بازدید: ۱,۴۶۲

تراکت سیاه و سفید مهدکودک

طرح تراکت سیاه و سفید مهدکودک در اندازه A4 و فرمت PSD طراحی گردیده است. در طراحی این فایل از ابزار shape استفاده شده که قابلیت بزرگ کردن در تمامی ابعاد چاپی را دارد. طرح تراکت ریسو لایه باز مهدکودک قابل چاپ به صورت تراکت گلاسه آ۴ ، تراکت گلاسه آ۵ ، تراکت تحریر آ۴ و تراکت تحریر آ۵ و سایر تراکت ها می باشد همچنین از طرح تراکت ریسو لایه باز مهدکودک می توان در زمینه چاپ سیلک ، نایلون و ساک دستی نیز استفاده کرد.

طرح تراکت سیاه و سفید مهدکودک هم اکنون آماده سفارش چاپ می باشد. پس از ثبت سفارش و درج اطلاعات ، طرح تراکت توسط تیم طرح سرا طراحی شده و پیش نمایش طرح در پنل کاربری قرار می گیرد بعد از تایید طرح (توسط کاربر) ، سفارش به مرحله چاپ و بسته بندی رفته و سپس به آدرس پستی کاربر ارسال می گردد. ( آموزش نحوه سفارش )

ویژگی دانلود فایل طرح تراکت سیاه و سفید مهدکودک :
طرح بصورت کاربردی و کاملا لایه باز طراحی شده و تمامی معیارهای چاپ اعم از رنگ ، حاشیه اطمینان (برش بعد از چاپ) و فضای کافی برای درج متن در طراحی رعایت شده است.
جهت سهولت دانلود ، طرح ها توسط نرم افزار پیشرفته فشرده سازی شده است که حجم فایل ها به شکل بسیار محسوسی کاهش یافته است.

فایل طرح لایه باز تراکت سیاه و سفید به صورتی طراحی شده است که به راحتی میتوانید در چیدمان ، متن و نوشته های طرح ، رنگبندی قالب و پس زمینه تغییرات دلخواه را اعمال کرد. طرح بصورت لایه باز طراحی شده است که می توانید این طرح لایه باز را برای سایر کسب و کارها شخصی سازی و استفاده کنید.
جهت سهولت دانلود ، طرح ها توسط نرم افزار پیشرفته فشرده سازی شده است که حجم فایل ها به شکل بسیار محسوسی کاهش یافته است. برای اکسترکت کردن فایل زیپ از آخرین ورژن نرم افزار winrar استفاده نمایید.

برای ویرایش فایل لایه باز طرح تراکت ریسو از نرم افزار فتوشاپ CS5 و ورژن های بالاتر استفاده نمایید.

( آموزش فعال سازی لایه ها در فتوشاپ )

:: نظر دهید
خطا!دکمه ریفریش را بزنید
:: نظرات
  • هیچ نظری ثبت نشده است!