تقویم فرش و موکت
تعداد بازدید: ۸۴۹

تقویم فرش و موکت

طرح تقویم فرش و موکت یا تقویم دیواری گالری فرش با رنگ بندی آبی ، قرمز و طلایی بصورت لایه باز در ابعاد ۵۰ در ۳۵ سانتی متر و رزولیشن ۳۰۰ dpi با فرمت PSD طراحی گردیده است. در طرح تقویم فرش و موکت از ابزار شیپ ، وکتور و رنگ های گرادیانت فصل های سال استفاده شده که به زیبایی طرح تقویم افزوده است . چیدمان و قالب طرح به گونه ای قرار گرفته است که با اضافه کردن تصاویر در بالای تقویم ، قابل استفاده برای تمامی مشاغل و کسب و کارها می باشد.

در طراحی این فایل از ابزار shape و smart object استفاده شده است ( ابزار شیپ و اسمارت آبجکت در تقویم لایه باز این قابلیت را دارد که در صورت بزرگ کردن سایز طرح تقویم ، هیچگونه افت کیفیتی بوجود نمی آید ) طرح قابلیت چاپ به صورت تقویم دیواری ، تقویم حصیری و غیره را دارد.

ویژگی دانلود فایل طرح تقویم فرش و موکت :

طرح تقویم دیواری لایه باز بصورت کاملا لایه باز طراحی شده است. در طراحی این فایل ، تمامی معیارهای چاپ اعم از رنگ مناسب ، حاشیه و فضای کافی برای درج متن رعایت شده است. ( اطلاعات این تقویم طبق آخرین تغییرات شورای فرهنگ عمومی کشور طراحی گردیده است )

فایل لایه باز طرح تقویم دیواری لایه باز به صورتی طراحی شده است که به راحتی می توان در چیدمان ، متن و نوشته های طرح ، رنگبندی قالب و پس زمینه تغییرات دلخواه را اعمال کرد. طرح بصورت لایه باز طراحی شده است که می توانید این طرح لایه باز را برای تمامی مشاغل شخصی سازی و استفاده کنید. برای اکسترکت کردن فایل زیپ از آخرین ورژن نرم افزار winrar استفاده نمایید.
جهت سهولت دانلود ، طرح ها توسط نرم افزار پیشرفته فشرده سازی شده است که حجم فایل ها به شکل بسیار محسوسی کاهش یافته است.
برای ویرایش فایل لایه باز طرح تقویم فرش و موکت از نرم افزار فتوشاپ CS5 و ورژن های بالاتر استفاده نمایید.
آموزش فعال سازی لایه ها در فتوشاپ )

:: نظر دهید
خطا!دکمه ریفریش را بزنید
:: نظرات
  • هیچ نظری ثبت نشده است!