طرح لایه باز مهد و پیش دبستانی
تعداد بازدید: ۹۸۱

طرح لایه باز مهد و پیش دبستانی

طرح لایه باز مهد و پیش دبستانی یا تراکت مهد کودک با رنگ بندی آبی و زرد بصورت لایه باز در ابعاد A4 ، رزولیشن ۳۰۰ dpi و فرمت PSD طراحی گردیده است. در طراحی این فایل از ابزار shape و smart object استفاده شده که قابلیت بزرگ کردن در ابعاد بنر لارج فرمت و سایر ابعاد چاپی را دارد. طرح تراکت لایه باز قابل چاپ به صورت تراکت گلاسه آ۴ ، تراکت گلاسه آ۵ ، تراکت تحریر آ۴ و تراکت تحریر آ۵ و سایر تراکت ها می باشد.

طرح لایه باز مهد و پیش دبستانی هم اکنون آماده سفارش چاپ می باشد. پس از ثبت سفارش و درج اطلاعات ، طرح تراکت توسط تیم طرح سرا طراحی شده و پیش نمایش طرح در پنل کاربری قرار می گیرد بعد از تایید طرح (توسط کاربر) ، سفارش به مرحله چاپ و بسته بندی رفته و سپس به آدرس پستی کاربر ارسال می گردد. ( آموزش نحوه سفارش )

ویژگی دانلود فایل لایه باز طرح لایه باز مهد و پیش دبستانی:

طرح تراکت بصورت کاملا لایه باز طراحی شده است. در طراحی این فایل ، تمامی معیارهای چاپ اعم از رنگ مناسب ، حاشیه اطمینان (برش بعد از چاپ) و فضای کافی برای درج متن رعایت شده است.

فایل لایه باز طرح تراکت مهد کودک به صورتی طراحی شده است که به راحتی میتوانید در چیدمان ، متن و نوشته های طرح ، رنگبندی قالب و پس زمینه تغییرات دلخواه را اعمال کرد. طرح بصورت لایه باز طراحی شده است که می توانید این طرح لایه باز را برای سایر کسب و کارها شخصی سازی و استفاده کنید.
جهت سهولت دانلود ، طرح ها توسط نرم افزار پیشرفته فشرده سازی شده است که حجم فایل ها به شکل بسیار محسوسی کاهش یافته است.
برای ویرایش فایل لایه باز طرح لایه باز مهدکودک و پیش دبستانی از نرم افزار فتوشاپ CS5 و ورژن های بالاتر استفاده نمایید.
( آموزش فعال سازی لایه ها در فتوشاپ )

:: نظر دهید
خطا!دکمه ریفریش را بزنید
:: نظرات
  • هیچ نظری ثبت نشده است!