موکاپ کارت ویزیت وکالت
تعداد بازدید: ۱,۰۹۲

موکاپ کارت ویزیت وکالت

موکاپ کارت ویزیت وکالت با رنگ بندی مشکی و سایز طرح ۱۵ در ۱۵ سانتیمتر و سایز قالب موکاپ کارت ویزیت با رزولیشن ۳۰۰ dpi با فرمت پی اس دی فتوشاپ طراحی گردیده است.

موکاپ چیست : موکاپ قالب گرافیگی است که طراحان برای پیش نمایش فایل از آن استفاده می کنند. طراح می تواند طرح اولیه خود را قبل از اجرا و چاپ در قالب اصلی مشاهده کند . به طور کلی موکاپ ، رابط کاربری منعکس کننده محصول نهایی طراح است وقتی اثر را در قالب موکاپ به مشتری نشان می دهید ، در واقع بین مشتری و اثر حس نزدیک و ملموس برقرار می گردد تا رضایت مشتری جلب گردد. فایل موکاپ (Mockup) در نرم افزار فتوشاپ به صورت لایه باز با فرمت پی اس دی ایجاد می شود. در فایل موکاپ تمامی لایه ها بر اساس اسمارت آبجکت (Smart object) ساخته می شوند . حفظ کیفیت لایه ها یکی از ویژگی های مهم اسمارت آبجکت ها می باشد . اسمارت آبجکت یا لایه های هوشمند این قابلیت را در اختیار طراح قرار می دهد که هر زمان بخواهد فیلتر ها ، افکت ها و تغییراتی که روی لایه انجام داده است را ویرایش و اصلاح کند.

موکاپ در زمینه های مختلفی همچون کارت ویزیت ، تراکت ، بنر ، بروشور ، کاتالوگ ، کارت عضویت ، کارت پستال ، سرنسخه ، سربرگ ، پاکت نامه ، تقویم ، لوح تقدیر ، قبض ، فاکتور ، منو ، ماگ ، آگهی ترحیم و برنامه هفتگی مدارس و … طبقه بندی می شود . برای اکسترکت کردن فایل زیپ از آخرین ورژن نرم افزار winrar استفاده نمایید.

دانلود موکاپ کارت ویزیت وکالت :

موکاپ کارت ویزیت وکالت بصورت لایه باز طراحی شده است. در طراحی این فایل از ابزار shape و smart object استفاده شده است.

برای ویرایش فایل لایه باز موکاپ کارت ویزیت از نرم افزار فتوشاپ CS5 و ورژن های بالاتر استفاده نمایید.
آموزش فعال سازی لایه ها در فتوشاپ )

:: نظر دهید
خطا!دکمه ریفریش را بزنید
:: نظرات
  • هیچ نظری ثبت نشده است!